Sunday, February 7, 2010

Software Fast Blog Finder sesuai untuk promote AFD

Salam,
Panjang semacam je tajuk kali ni..ah..lantak r..
Ok kali ni aku nk bagitau 1 lagi cara yang aku gunakan utk promote link AFD korang..
Pernah dengar x Software Fast Blog Finder dari Glock Blog Finder..??Pernah x??Pada yang dah biasa blogging software ni mmg mnjadi 1 tool wajid bagi diorang..Dan yang pasti ia juga boleh digunakan untuk promote link AFD korang..Ok apa tunggu lagi..Teruskan membaca..

Dapatkan software Fast Blog Finder tu..Bukan susah mana pun..Google je r..uhhuhuh
Dah download..??
Dah install??
Kalau semuanya dah leh r proceed ke step seterusnya..
mudah saja..letak r keywords phrase kat sofware tu..nanti dia akan carikan blog2 yang berkaitan dengan keyword korang..

Cari blog yang mempunyai PageRank 2..Postkan comment2 yang bernas kat blog tu..
kat hujung comment tu tinggalkn la AFD kurang..terpulang sama ada nak letakkan deadlink atau livelink..kalau nak tinggalkan livelink pastikan korang Cloaked dulu link tu..pastu TinyUrl kan dia..aku dah bagitau dalam post sebelum ni..cari la..

Sebenarnya cara ni aku baru je jmpa..hahaha..ketinggalan gak aku ni..dan yang best semalam income mencanak-canak naik..hahahah...

Ok sume selamat berADSENSE...

p/s:sesiapa yang nak tinggalkan comment tu xyah la gna ayat skema2 je..Koboi sudah...

3 comments:

  1. Cari blog yang mempunyai PageRank 2..Postkan comment2 yang bernas kat blog tu..
    kat hujung comment tu tinggalkn la AFD kurang..terpulang sama ada nak letakkan deadlink atau livelink..kalau nak tinggalkan livelink pastikan korang Cloaked dulu link tu..pastu TinyUrl kan dia..aku dah bagitau dalam post sebelum ni


    1st time tau ni :D

    ReplyDelete
  2. link afd ni boleh promote ker.. biar betul???

    ReplyDelete
  3. yerp..guna blackhat..
    mcm2 trik blackhat ada..cthnya dgn gna DMR...
    huhu..hide referer...tp DMR ni kalah pada google chrome la..

    ReplyDelete