Tuesday, February 2, 2010

Promote AFD di Twitter

Sebelum tido aku nak berjasa skit dengan korang pelawat2 BuangMasa.Aku nak bagitau tip promote AFD anda di Twitter.

Dah ada acc Twitter ke belum?Kena ada la kalau nak guna cara ni.Almaklumla cara free..So, kena la usaha skit.

Sebelum tu, pastikan anda telah pun DMR kn url AFD anda.Guna je servis free ni.Cloakedlink.com...Dah cloaked??Ok gunakan pulak servis tinyurl.com.

Dah buat kedua2 benda tu..??Ok..simpan Url anda elok2..nnt xpening kepala nak wat lagi.
Login ke acc Twitter anda..Postkan skit ayat yang menarik yang anda rasa berkait dengan url AFD anda.

Gunakan simbol #...Simbol tu mmbawa maksud channel..mungkin ada yang lebih pakar leh terangkan...

Contoh saya promote link saya : Best #loan,#Debt#Credit http://tinyurl.com/yeonyhy

Dan yang lagi best, dapatkan seramai yang boleh rakan2 twitter dari US, Canada, Uk, Australia..Rasanya tak perlu la saya terangkan kenapa traffics dari 4 negara ni sangat penting.
Ni pun ada caranya..Follow rakan2 anda..Ini kerana jika anda follow mereka, kebarangkalian anda dapat follower semula sgt tggi..Sebab pe Amir kata camtu??Sebab jika anda follow org, anda akan berada di list teratas orang yang anda follow tu..Faham ke??Mcm berterabur lak ayat aku ni..Arrhhhh...harap korang paham..hahahah...

Ok selamat mencuba...Harap2 anda tersenyum bila anda buka Acc Adsense anda..

2 comments:

  1. thanks 4 the info bro..

    http://cloakedlink.com/qyfmvwurld

    ReplyDelete
  2. ur welkam..
    y u dont use hpk 4 that domain..??
    jusk asking...

    ReplyDelete